Jokaisessa seuraavassa tapauksessa sinulla on 48 tuntia tavaroiden vastaanottamisesta ilmoittaa tapaus. Toimi seuraavasti vastaanottaessasi lähetyksen: Kaikki tuotteemme lähtevät varastolta täydellisesti pakattuina. Ensimmäinen asia, jonka sinun tulee tehdä, on tarkistaa, että vastaanotettujen pakettien määrä vastaa lähetettyjä. Toinen asia on tarkistaa jokainen paketti ulkoisesti huolellisesti nähdäksesi, onko siinä merkkejä kolhuilta, naarmuilta, rei'iltä, huonokuntoisista laatikoista, kuriirin leimoista tai muista merkeistä, jotka voisivat viitata siihen, että tuotteet saattavat olla vaurioituneet. On pakollista jättää huomautus ja allekirjoitus kuriirin toimitusasiakirjaan, joko paperille tai digitaaliseen tukeen (PDA), "PAKETTI SELVÄSTI VAURIOITUNUT", jos nämä merkit ovat näkyvissä. Jos et allekirjoita pakettia SELVÄSTI VAURIOITUNEENA ja esität myöhemmin kuvia, joissa näkyy näkyvää vauriota, tapaus hylätään automaattisesti. Liitä seuraavat asiakirjat: Virheellisesti toimitetun tuotteen kohdalla liitä seuraavat asiakirjat: Jotta voimme käsitellä tapauksen, tarvitsemme seuraavat tiedot: Ilmoita valokuva, jossa näkyy puuttuva osa/osit kaupasta saamaasi tuotekuvaan; Jotta voimme käsitellä tapauksen, tarvitsemme seuraavat tiedot: Tämä auttaa meitä havaitsemaan, jos asiakas ei käytä tuotetta oikein, jos toimintahäiriö voidaan ratkaista varaosan lähettämisellä tai jos ainoa ratkaisu on tuotteen nouto korjausta tai hyvitystä varten. Kun saamme vastauksesi, vahvistamme, kuinka ratkaisemme tapauksen. Muistutamme, että kaikki merkit manipuloinnista tai korjauksista ei-virallisten teknisten tukipalvelujen toimesta mitätöivät valmistajan takuun.
Tuote, jossa on näkyvää vauriota:
Virheellinen tuote:
Puuttuva tuote:
Puuttuvat osat:
Takuu/virheellinen tuote: