Kuinka käsitellä tehdasvirheitä ja kadonneita tuotteita

Kaikissa alla olevissa tapauksissa sinulla on 48 tuntia aikaa ilmoittaa siitä.

Kuinka toimia, kun saat lähetyksen:
Kaikki lähetykset lähtevät varastolta erinomaisessa kunnossa.

Ensimmäiseksi sinun tulee tarkastaa, että toimituksen lukumäärä vastaa lähetettyä. Tarkista seuraavaksi jokainen paketti ulkoisesti havaitaksesi, onko siinä kolhuja, kupruja, reikiä, onko paketti hyvässä kunnossa, onko lähetyssinetti ehjä tai onko siinä muita merkkejä mahdollisista vaurioista.

Huomautus ja allekirjoitus tulee jättää lähetyskuittiin, joko paperilla tai digitaalisesti (PDA), "PACKAGE VISIBLY DAMAGED" , mikäli havaitset mitään edellä mainituista. Jos huomautusta VISIBLY DAMAGED ei ole tehty, myöhemmin esitetty väite näkyvästä vahingosta hylätään automaattisesti.


Tuote, jossa on näkyvä vaurio:
Liitä mukaan seuraavat dokumentit:
1.kuva paketista;
2 kuva lähetyskuitista;
3. kuva paketin sisältä, jossa näkyy tuotteet ja suojat;
4. kuva vahingoittuneesta tai rikkinäisestä tuotteesta;
5. kuva tai kopio lähetyslaskusta, joka on kiinnitettynä pakettiin
(lähetyskuitti, jossa on listattuna tuotteet leiman kanssa);

Virheelliset tuotteet:
Virheellisen tuotteen kohdalla sinun tulee liittää mukaan seuraavat:
1. kuva virheellisestä tuotteesta;
2. kuva tuoteluettelosta ja leimasta;
3. EAN koodista kuva (viivakoodi);

Puuttuva tuote:
Tapauksen käsittelemiseksi tarvitsemme seuraavat:
1. kuva paketista;
2. kuva lähetyskuitista;
3. kuva tai kopio lähetyslaskusta, joka on kiinnitettynä pakettiin
(lähetyskuitti, jossa on listattuna tuotteet leiman kanssa);

Puuttuvat osat
Toimita kuva, josta käy ilmi puuttuva osa(t) sivullamme olevan tuotekuvan kanssa;

Takuu/puutteellinen tuote
Voidaksemme käsitellä tapauksen tarvitsemme seuraavaa:
1. Video/kuva, josta käy ilmi virheellinen osa/toiminto.
2. Kuva valmistajan lapusta, jossa on näkyvillä sarjanumero, mikäli tuote on elektroniikkaa tai kodinkone.
3. Kuva, josta käy ilmi EAN-koodi.
4.Tuotelistaus leimoineen (lähetyslista kiinnitettynä pakettiin)
Tämä auttaa meitä määrittämään, onko tuotetta käytetty oikein ja jos osa voidaan korvata varaosalla vai tarvitseeko tuote korjata tai hyvittää.

Kun saamme tiedot, ratkaisemme tapauksen.

Muistathan, että:
Mikä tahansa vahingoittaminen tai korjauttaminen ei-valtuutetulla jälleenmyyjällä mitätöi valmistajan takuun.