Miksi vahvistukseni hylättiin?

Vahvistaaksesi jäsenyyden, sinun tulee ladata todistus henkilöllisyydestäsi esim. kopio ajokortista, passista tai sähkölaskusta, jossa näkyy nimesi ja osoitteesi. Tietojen täytyy täsmätä profiilisi kanssa. Jos tiedot eivät täsmää, vahvistus voidaan hylätä.

Jos vahvistuskuva on epäselvä, emme voi vahvistaa tietojasi. Lataa siinä tapauksessa uusi kuva.

Voi myös olla mahdollista, että jäsenyyttäsi ei voida vahvistaa, jos järjestelmämme on todennut, että rekisteröityminen on ehtojen vastainen ja olet ladannut virheellisen vahvistuskuvan.

ShopBetter.fi ei salli kuin yhden jäsenyyden luomisen yhdelle tervetuliaistarjoukselle. Vain yksi tervetuliaislahja per yksi kotitalous per kuuden kuukauden jakso lähetetään.

Huomioi, että tämä ei vaikuta jäsenyyteesi, joka on edelleen aktiivinen.