En saa ShopBetter.fi:n sähköposteja. Miten voin korjata asian?

Saat ajoittain joitakin sähköpostiviestejä koskien rekisteröitymistäsi ja jäsenyyttäsi ShopBetter.fi:lla.

Jos rekisteröidyt jäseneksi, saat kolme sähköpostiviestiä: tervetuliaisviestin, tilausvahvistusviestin sekä profiilin vahvistamista koskevan viestin.

Jos sinulla on ilmainen perusjäsenyys, saat ainoastaan yhden tervetuliaisviestin kirjautumisesi jälkeen.

Jos et saa näitä viestejä, ne ovat voineet päätyä roskapostikansioon. Tarkista roskapostikansio ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Viestien lähettäjä on support@ShopBetter.fi.

Kuten säännöissämme kerrotaan, käyttäjän vastuulla on varmistaa, että hän pystyy vastaanottamaan lähettämämme viestit. Jos et löydä viestejä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua.