Voit palauttaa tuotteen mistä tahansa syystä 30 päivän kuluessa alkuperäisestä ostopäivästä ja saada täyden hyvityksen alkuperäiselle maksutavallesi.
Tuotteet on palautettava ja vastaanotettava käyttämättöminä, alkuperäisessä pakkauksessaan ja alkuperäisen lähetyslaskun kanssa.
Kun tuote on vastaanotettu varastollamme ja sen kunto on tarkistettu, aloitamme palautusprosessin. Huomioithan, että palautusten käsittely voi kestää useita viikkoja saapuneiden tuotteiden tarkistuksen vuoksi.
Missä tapauksissa ShopBetter.fi ei hyvitä 100% tuotteen arvosta?
Jos tuote osoittaa näkyviä väärinkäytön merkkejä, perusteetonta vauriota tai on huonokuntoinen
Jos tuote palautetaan ilman pakkausta, vaurioituneella pakkauksella tai kuljetustarroilla, jotka tekevät pakkauksesta käyttökelvottoman, palautetaan 50% tuotteen arvosta
Jos tuote palautetaan osittain tai ilman lisävarusteita, tai jos tapahtumakuvaus ei pidä paikkaansa, palautusta ei tehdä
Jos tilausta ei noudeta nimetyistä noutopisteistä ja se palautetaan varastollemme, kaksisuuntaisen toimituksen kustannukset vähennetään kokonaissummasta
Täytä Palautus- ja Vaihtolomake osoitteessa ShopBetter.fi/returns ja liitä se palautettavan tuotteen mukaan.
Palautusten käsittelyyn ja alkuperäisen maksutavan hyvitykseen tulee varata 7-10 päivää.
Poikkeukset:
Jos sait tuotteen lahjaksi, huomioithan, että palautus hyvitetään vain ostoon käytetylle kortille.
Yli 30 päivän kuluttua laskun kanssa palautetut tuotteet hyvitetään ShopBetter.fi eLahjakortilla, joka vastaa tuotteen täyttä arvoa.
Palautukset ilman laskua hyvitetään eLahjakortilla, joka vastaa tuotteen tämänhetkistä myyntihintaa.
Kysymyksiä palautuksesta? Katso "Returns (in details)"-osio.