Kuinka lähettää palautus

HUOM: Ethän yritä palauttaa tuotteita, jotka on myyty "VIIMEINEN ALE" tai 'Refurbished A+, A, B, C, D -merkinnällä, esim. hajusteita, shampoita, meikkejä tai vastaavia.

TÄRKEITÄ TIETOJA: Varmista, että lähetysyhtiöltä / kuriirifirmalta saamallesi laskulle sekä paketin ulkopinnalle on merkitty tieto siitä, että tilauksesi on PALAUTUS ja seuraavat tiedot, jotta varmistetaan oikea toimitus:.

Palautusten käsittelyprosessi
Palautus (koodi: 4010F01)

{Tuotteen nimi} {Tuotteen hinta}

Jos edellä mainitut tiedot eivät sisälly valitun kuriirin lähetyslaskuun, ShopBetter ApS voi hylätä palautuksen ja lähettää tilauksen takaisin asiakkaalle omalla kustannuksellaan.

Käytä haluamaasi lähetyspalvelua.
Toimituskulu saatetaan lisätä.

Pakkaa tuotteet uudelleen ja pudota ne viralliseen postitoimistoon tai lähetyskeskukseen (DAO, DHL, PostNord, jne.)

ShopBetter ApS
ATTN: Palautusten käsittely
Adelgade 12, 1
9000 Aalborg
Denmark