Palvelun tarjoaa ShopBetter ApS (shopbetter.fi) - Adelgade 12, 1, 9000 Aalborg, Denmark. ALV: 40004106.
Seuraavat ehdot muodostavat koko sopimuksen Palveluntarjoajan (ShopBetter ApS) ja Käyttäjän välillä.
shopbetter.fi on ainoa tarvitsemasi verkkokauppakokemus. Yhden luukun kauppa, jossa on parhaat tuotteet edullisimpaan hintaan, huutokauppoja, pikavoittopelejä, alennuksia ja paljon muuta. Pidämme huolen siitä, että jäsenenä sinun ei tarvitse enää koskaan tehdä ostoksia missään muualla.
Näitä käyttöehtoja sovelletaan ostettaessa tuotteita osoitteessa shopbetter.fi jotka toimitetaan Finland, ellei muuta ole sovittu.
Tehdäksesi ostoksia osoitteessa shopbetter.fi sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja sinulla on oltava voimassa oleva maksukortti. Jos et ole vielä täyttänyt 18 vuotta, huoltaja voi kuitenkin tilata puolestasi.
KUINKA SHOPPAILLA MEILLÄ
Valitse haluamasi tuotteet ja laita ne ostoskoriin. Voit korjata ostoskorin sisältöä, ja voit jatkuvasti tarkistaa kohteiden sisällön ja hinnan aina varsinaisen tilauksen tekemiseen asti. Kaikki hinnat osoitteessa shopbetter.fi sisältävät ALV:n ja toimituksen.
Klikkaa "Ostoskori", kun olet valmis tilaamaan ja anna nimesi, postiosoitteesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, maksutapa ja valitse toimitustapa (jos mahdollista).
Voit muuttaa ostoskorin sisältöä, kunnes vahvistat ostoksen painamalla "Jatka maksuun" -painiketta. Tilauksesi etenee tämän jälkeen shopbetter.fi.
JÄSENYYS
ShopBetter.fi jäsenyydet antavat sinulle pääsyn erityisiin jäsenyystarjouksiin, ainutlaatuisiin tuotehintoihin jne. On vapaaehtoista, haluatko tehdä ostoksia rekisteröityneenä jäsenenä osoitteessa shopbetter.fi. Jäsenyys on vaihtoehto, jonka teet aktiivisesti tilausta tehdessäsi tai suoraan rekisteröintisivujen kautta.
JÄSENYYDEN EHDOT JA EDELLYTYKSET
Sovelletaan vain, jos olet valinnut aktiivisen jäsenyyden. Se ilmoitetaan sähköpostissasi ja suoraan profiilissasi, jos olet valinnut jäsenyyden.
1. Edut
Jäsenyydet antavat sinulle pääsyn erityisiin jäsentarjouksiin ja tuotealennuksiin osoitteessa shopbetter.fi. Itse asiassa olemme niin varmoja hinnoistamme, että jos löydät muualta halvemman hinnan, vastaamme siihen. Tämä koskee kaikkia maksavia jäseniä.
Samalla tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden: Jos peruutat ostoksen, voit palauttaa minkä tahansa avaamattoman tuotteen 14 päivän ajan toimituspäivästä.
Jäsenillä on pääsy erityiseen vihjelinjaan (numeron löydät tilausvahvistuksestasi tai profiilistasi jäsenyyden aktivoinnin jälkeen). Puhelimemme ovat avoinna maanantaista torstaihin klo 9-17 ja perjantaisin klo 9-16. Muistathan pitää tilausnumerosi valmiina, kun otat yhteyttä asiakaspalveluun (englanninkielinen).
2. Maksu
Palvelumme laskutetaan kuukausittain maksutavallasi kalenteripäivänä, joka vastaa maksetun jäsenyytesi alkamista. Näin varmistetaan, että kaikilla käyttäjillä on keskeytymätön pääsy verkkosivustolle. Joissakin tapauksissa laskun ajankohta voi muuttua, esimerkiksi jos maksutapasi ei ole täysin vakiintunut tai maksullinen jäsenyytesi alkoi päivänä, joka ei kuulu tiettyyn kuukauteen. Jos olet maksanut ennakkomaksun kuukaudeksi, mutta päätät peruuttaa jäsenyytesi, jäsenyys jatkuu ennakkomaksetun ajanjakson loppuun asti.
Maksu suoritetaan salattua SSL-yhteyttä käyttäen, ja se näkyy tiliotteessasi seuraavasti:
ShopBetter.fi +44 33 0818 0591
Voimme aika ajoin muuttaa palvelujen hintaa, mukaan lukien toistuvat tilausmaksut, ennakkomaksukauden (vielä maksamattomien kausien osalta), ja ilmoitamme sinulle kaikista hinnanmuutoksista etukäteen (7 päivää) ja tarvittaessa siitä, miten voit hyväksyä muutokset. Hintamuutokset tulevat voimaan hinnanmuutospäivää seuraavan tilausjakson alussa. Jollei sovellettavasta laista muuta johdu, hyväksyt uuden hinnan jatkamalla palvelun käyttöä hinnanmuutoksen voimaantulon jälkeen. Jos et hyväksy hinnanmuutosta, sinulla on oikeus hylätä muutos irtisanoutumalla palveluista ennen hinnanmuutoksen voimaantuloa.
3. Tilaus
Saat vahvistuksen sähköpostitse noreplyltä @ shopbetter.fi kun olet suorittanut maksun, ja sinulla on aina pääsy tilaushistoriaasi osoitteessa shopbetter.fi profiilisi kautta. Yksityishenkilöt, jotka ovat vähintään 18-vuotiaita, voivat rekisteröityä jäseniksi. Useimpia tuotteita voi ostaa enintään yhden tuotteen per tuote per jäsenyys, sillä ostot tehdään usein alle ostohinnan. Yksi jäsenyys on sallittu yhtä kotitaloutta kohti, eikä siis ole sallittua luoda useita tilejä samalla osoitteella. Pidätämme oikeuden jälkilaskuttaa normaalin myyntihinnan muille kuin jäsenille, jos ostat useamman kuin yhden saman tuotteen 30 päivän sisällä.
4. Tilauksen ehdot ja edellytykset
Tilaamalla annat shopbetter.fi luvan veloittaa sovittu summa etukäteen kuukausittain/joka toinen viikko tai viikoittain (jäsenyystyypistä riippuen). Voit milloin tahansa peruuttaa lupasi veloittaa summa kortiltasi.
Voit myös riitauttaa "luvattomat veloitukset" korttipalvelun tarjoajalle, kuitenkin viimeistään kahdeksan viikon kuluttua veloituksesta, ellei korttipalvelun tarjoajan kanssa tekemässäsi sopimuksessa toisin mainita.
Kun jäsenyyden hintaa muutetaan osoitteessa shopbetter.fi, sinulle ilmoitetaan sähköpostitse noreply @ shopbetter.fi kuten myös shopbetter.fi profiilissa.
5. Jäsenyyden peruuttaminen
Voit peruuttaa jäsenyytesi(*) milloin tahansa, ja sinulla on jatkossakin seuraavat oikeus shopbetter.fi kuukausittaisen laskutuskauden loppuun asti. Emme palauta tai hyvitä alkaneita jäsenyysjaksoja tai niiden osia. Jos haluat peruuttaa jäsenyytesi, siirry "Profiili"-sivulle ja noudata peruutusohjeita. Jos peruutat jäsenyytesi, tilisi sulkeutuu automaattisesti kuluvan laskutuskauden lopussa. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse ennen jakson päättymistä.
* Jäsenyyttäsi ei ole mahdollista peruuttaa ensimmäisten 24 tunnin aikana järjestelmiemme rekisteröintiprosessin vuoksi.
Jos maksukorttisi umpeutuu pian tai on vanhentunut, voit syöttää uuden korttisi numeron osoitteessa shopbetter.fi profiilin ja siten varmistaa jäsenyytesi jatkumisen. Jäsenyyskauden aikana tilatut tuotteet toimitetaan, vaikka jäsenyyskausi olisi päättynytkin.
6. Kortinhaltijan vastuu
Sinun on maksettava koko valittu jäsenyyskausi ja myöhemmät tilausmaksut, ellei tilausta ole tällä välin irtisanottu, vrt. edellä mainitut irtisanomissäännöt.
7. Oikeus peruutukseen
Jos peruutat tilauksesi, saat rahasi takaisin. Voit peruuttaa tilauksesi, jos et ole käyttänyt sitä 14 päivän kuluessa.
Palautamme summan sinulle ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin meille on ilmoitettu, että haluat peruuttaa sopimuksen. Palautamme rahat samalla maksuvälineellä, jota käytit ostohetkellä, ellei toisin ole sovittu.
TUOTTEIDEN MAKSU
ShopBetter.fi kuukausittain hyväksyy seuraavat luottokortit: VISA, Mastercard
Maksu suoritetaan salattua SSL-yhteyttä käyttäen, ja se näkyy tiliotteessasi esimerkiksi seuraavalla tavalla:
ShopBetter.fi +44 33 0818 0591
- Emme veloita korttimaksuja.
- Luottokortin tietoja ei koskaan tallenneta.
- Summaa ei veloiteta kortiltasi ennen kuin tuote on lähetetty.
- Maksut voidaan jakaa useisiin pienempiin eriin turvallisen ja nopean perinnän ja toimituksen varmistamiseksi.
- Tiettyjen maksutapojen osalta maksutapasi liikkeeseenlaskija voi periä ulkomaisen maksutapahtuman maksun tai muita kuluja. Tarkista yksityiskohdat maksutapojen palveluntarjoajalta.
TOIMITUS
ShopBetter.fi on tukkukaupan vähittäismyyntikonsepti, jossa loppukäyttäjä voi valita tietyn kuriiripalvelun (kuriiripalveluja) ja hinnat käyttäjän korin koon, painon ja toimitusosoitteen perusteella. ShopBetter.fi tarjoaa aina 'ilmainen toimitus' -vaihtoehdon, joka sisältyy automaattisesti lopulliseen hintaan. Erikoistuotteisiin voidaan soveltaa ylimääräistä toimitusmaksua, jos mitat ja/tai toimitusosoite eivät sovellu 'ilmainen toimitus' -vaihtoehtoon.
Kun olet tehnyt tilauksen, se lähetetään varastoon (paikalliseen ja/tai kolmannen osapuolen varastoon) käsittelyä ja toimitusta varten. Odota 1-2 työpäivää tilauksesi käsittelyyn ja lähettämiseen.
- Vakiotoimitus: 5-7 arkipäivää
- Pikatoimitus: 2-4 arkipäivää
Huom: Lähetys voi joskus viivästyä meistä riippumattomista syistä. Jos näin tapahtuu, pyrimme ilmoittamaan asiakkaillemme tällaisista viivästyksistä mahdollisimman pian.
Varastotoimittaja
Kaikki tilaukset lähetetään varastopalveluntarjoajamme
Zoo Factory ApS (ref.: Logistic Operator); Adelgade 12, 1, 9000 Aalborg, Tanska, ALV: DK40004106 puolesta, riippumatta tuotteen (tuotteiden) alkuperästä (paikalliset varastot, dropshipping-palvelut tai muut). Tämä merkitään vastaavasti kaikkiin paketteihin ja kuitteihin.
Zoo Factory ApS ei ole missään vaiheessa vastuussa ShopBetter.fi:n asiakkaidensa kanssa harjoittamasta liiketoiminnasta.
ShopBetter.fi on rakennettu tarkoituksenaan käsitellä useita dropshipping-palveluntarjoajia Zoo Factory ApS:n kautta sekä nyt että tulevaisuudessa. Zoo Factory ApS on suoramyynnin taustalla oleva palveluntarjoaja, joka ei kuitenkaan ole vastuussa mistään ShopBetter.fi:n ja sen asiakkaiden välisistä asioista.
Tämä sisältää takuut ja palautukset.
Toimitusviivästykset
Jos ShopBetter.fi ei pysty toimittamaan tavaraa sovitussa ajassa, kuluttajalle on ilmoitettava 24 tunnin kuluessa viivästyksen syy ja uusi toimitusaika. Jos ShopBetter.fi ei myöskään pysty korjaamaan virhettä kohtuullisessa ajassa, kuluttajalla on oikeus peruuttaa ostos. Tämä koskee myös erikoistilauksia.
HINTATAKUU
shopbetter.fi pyrimme varmistamaan sinulle parhaan hinnan kaikista tuotteista, jotka löydät luettelostamme.
Oikeudenmukaisen vertailun varmistamiseksi vastaamamme hinnan on täytettävä nämä yksinkertaiset vaatimukset, ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluumme:
- Tuotteen on oltava varastossa myymälässä, jonka kanssa sovitamme sen yhteen.
- Hintatakuu koskee tuotteita, jotka ovat tosiasiallisesti saatavilla, ei siis ovensuu- tai irtotavaratarjouksia ja/tai erikoistarjouksia, joiden saatavuus/aika on rajoitettu.
- Hintatakuu ei koske tarjouksia, jotka edellyttävät jäsenyyttä, kuten ostoyhdistyksen/uskollisuusklubien jäsenyyttä, tai minkä tahansa maksun suorittamista tarjouksen käyttämiseksi.
Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että löydät saman tuotteen varastosta halvemmalla kauppaketjusta tai suuresta verkkokaupasta, joka myy tuotetta alkuperämaahasi / alkuperämaastasi, me vastaamme tuotteen hintaan puolestasi. Jotta voit ostaa tuotteen halvemmalla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä. Tarvitsemme asiakirjat, jotka todistavat hinnan, ennen kuin hintatakuuta voidaan soveltaa.
Kaikki shopbetter.fi hinnat sisältävät toimituksen (kokonaishinta).
PERUUTUSOIKEUS
Kuluttajana sinulla on 14 päivän peruutusoikeus, kun teet ostoksia kanssamme..
Peruuttamisaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jona olet vastaanottanut tuotteen. Jos olet tilannut useita eri tuotteita samassa tilauksessa, mutta ne toimitetaan yksitellen, määräaika alkaa siitä päivästä, jolloin olet vastaanottanut viimeisen tuotteen.
Jos tilaus koostuu useista lähetyksistä tai osista, peruutusaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jona olet vastaanottanut viimeisen lähetyksen tai viimeisen osan.
Määräaika tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa ilmoittaa meille, jos haluat peruuttaa ostoksesi. Voit soittaa meille puh. +44 33 0818 0591 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen @ shopbetter.fi tai käytä vakiomuotoista peruutuslomaketta, joka on saatavilla asiakaspalvelustamme klikkaamalla
here tai suoraan tilausvahvistussähköpostissa ja paikan päällä olevilla sivuilla.
Et voi peruuttaa ostosta kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta ilmoittamatta siitä samanaikaisesti meille.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, shopbetter.fi palauttaa maksun (vähennettynä mahdollisilla palautuskuluilla, edellyttäen että shopbetter.fi on ilmoittanut sinulle, että vastaat näistä toimituskuluista käyttäessäsi peruuttamisoikeutta) 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona pidät peruuttamisoikeuden voimassa. shopbetter.fi ilmoituksen vastaanottamisesta.
Jos shopbetter.fi ei ole saanut tuotetta, shopbetter.fi on oikeus odottaa ja saada hyvitys jommankumman seuraavista syistä: (i) tuote palautetaan tai (ii) kunnes olet toimittanut todisteen siitä, että tuote on palautettu.
On useita syitä, joissa kuluttajalla ei ole lakisääteistä 14 päivän peruuttamisoikeutta, vaikka tuote tai palvelu olisi myyty verkossa (etämyynti).
Näitä ova mm:
- tuotteet, jotka on suunniteltu erityisesti kuluttajaa varten
- esimerkiksi konsertti- ja teatteriliput sekä lento- ja hotellivaraukset.
- elintarvikkeiden, juomien tai muiden kotitalouden yleiseen kulutukseen tarkoitettujen tavaroiden toimittaminen
- tietyt sinetöidyt tavarat, jos sinetti on rikottu, kuten ääni- ja kuvatallenteet, tietokoneohjelmistot ja hygieniasyistä sinetöidyt tavarat.
OSITTAINEN OSTON PERUUTTAMINEN
Jos olet ostanut meiltä useita tuotteita, sinulla on mahdollisuus palauttaa yksi tai useampi tuote, vaikka ne olisi ostettu yhdessä tilauksessa. Huomaa, että sinulle ei korvata toimituskuluja, jos peruutat osan ostoksestasi. Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi, voit soittaa meille puh. +44 33 0818 0591 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen @ shopbetter.fi tai vierailla asiakaspalvelussa
directly.
PALAUTUKSET
Kun olet ilmoittanut meille, että haluat peruuttaa ostoksesi, sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuote meille. Sinun on maksettava paketin palautus ja olet vastuussa mahdollisista kuljetuksen aikana tapahtuneista vahingoista.
Lähetä tuote osoitteeseen:
ZooFactory ApS
ATTN: Palautusten käsittely
Adelgade 12, 1
9000 Aalborg
Denmark
* Lisää lappu
Palautus (koodi:4010F01).
Hyväksymme vain paketit, jotka lähetetään suoraan tähän osoitteeseen.
TUOTTEEN KUNTO PALAUTETTAESSA
Jos tuote on menettänyt arvoaan, koska olet käyttänyt sitä eri tavalla kuin mitä oli tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden määrittämiseksi, vain osa ostosummasta palautetaan. Palautettava määrä riippuu esineen kaupallisesta arvosta, ja joissakin tapauksissa tämä voi tarkoittaa sitä, että sinulle korvataan vain toimituskulut. Suosittelemme, että tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa. Jos alkuperäinen pakkaus puuttuu, se voi johtaa tuotteen arvon alenemiseen.
TAKUU / VALITUSOIKEUS
Kun teet ostoksia kanssamme kuluttajana, tavaroiden ostamiseen sovelletaan Tanskan tavaranmyyntilain sääntöjä.
Tämä tarkoittaa, että sinulla on 24 kuukauden takuu.
Jos valituksesi on perusteltu, se tarkoittaa, että tuote voidaan joko korjata, vaihtaa, hyvittää ostohinta tai alentaa sitä tilanteesta riippuen.
Ysinun on reklamoitava "kohtuullisessa ajassa" vian havaitsemisen jälkeen. Jos reklamoit kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta, reklamaatio on aina oikea-aikainen.
Jos valitus on perusteltu, hyvitämme sinulle (kohtuulliset) toimituskulut. Tuote on aina palautettava asianmukaisessa pakkauksessa. Muista myös hankkia kuitti lähetyksestä, jotta voimme korvata lähetyskulut.
Jos peruutat ostoksen, tuotteet on palautettava varastoon, josta ne on lähetetty. Osoite löytyy toimitetusta tilausvahvistuksesta ja lähetyksen mukana olevasta ilmoituksesta.
Hyväksymme vain suoraan tähän osoitteeseen lähetetyt paketit. Muista, että tuote on aina lähetettävä asianmukaisessa pakkauksessa ja muista saada kuitti lähetyksestä. Olet vastuussa paketista/esineistä, kunnes me vastaanotamme sen/ne. Säilytä siksi postikuitti sisältäen kaikki tiedot lähetyskuluista ja mahdolliset seuranta- ja jäljitysnumerot. Kun palautat tuotteen, kuvaile myös ongelma mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Voit vapaasti käyttää reklamaatiolomakettamme, jonka löydät tililläsi olevan tilauksen "Palautus"-painikkeesta täällä osoitteessa osoitteessa shopbetter.fi. Tämä ei ole vaatimus, mutta se helpottaa tapauksen käsittelyä ja lyhentää valituksesi käsittelyaikaa.
Kun ostat tuotteita ladattavaksi, takaamme, että tuote on ladattavissa ja aktiivinen jopa kolmen vuoden ajan.
Tietyt tavarat osoitteessa shopbetter.fi on merkitty "LOPPUUNMYYNTI" ja/tai "KÄYTETTY". LOPPUUNMYYNTI- ja/tai KÄYTETTY-merkinnällä varustettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa mistään syystä.
Hajusteet, kuivashampoot, kynsilakat, kasvojenhoitotuotteet, alkoholia sisältävät tuotteet, ladattavat paristot ja USB-ladattavat laitteet ("Erikoistuotteet") ovat LOPPUUNMYYNTI- ja/tai KÄYTETTY, eikä niitä voi palauttaa tai vaihtaa, kun ne on avattu tai kun alkuperäinen pakkaus tai sinetti on rikottu tai poistettu.
PALAUTUS VALITUSTAPAUKSESSA
Jos reklamoit tuotteesta, ja shopbetter.fi ja hyväksyy reklamaation, shopbetter.fi on korvattava koko summa, mukaan lukien toimituskulut ja muut korvaukset, joihin sinulla on oikeus pakottavan lainsäädännön nojalla. Palautus on suoritettava ilman aiheetonta viivytystä hyväksyttyä valitusta koskevasta päätöksestä.
PALAUTUSEHDOT
shopbetter.fi palautus on suoritettava samalla maksutavalla kuin ostohetkellä. shopbetter.fi on oikeus palauttaa summa sinulle muulla tavoin, jos olet aktiivisesti hyväksynyt tällaisen palautusmenetelmän. Huomaa, että rastitettuja ruutuja ei lasketa kuluttajan aktiiviseksi hyväksymiseksi.
Valitusoikeus - Yritykset (B2B)
Jos haluat käyttää reklamaatio-oikeuttasi, sinun on tehtävä kirjallinen reklamaatio välittömästi sen jälkeen, kun olet saanut tiedon virheestä, ja viimeistään vuoden kuluessa toimituksesta.
Peruuttamisoikeus - Yritykset (B2B)
Elinkeinonharjoittajilla ei ole peruutusoikeutta. Peruuttamisoikeus koskee vain kuluttajaostoksia (B2C).
SEKALAISTA
Tämän sopimuksen ehtoja ja edellytyksiä voidaan muuttaa seuraavasti ShopBetter.fi ilman ennakkoilmoitusta käyttäjälle. ShopBetter.fi pidättää oikeuden sopimuksen kielioppi- tai kirjoitusvirheisiin.
Näihin ehtoihin sovelletaan Tanskan lakeja, ja niitä tulkitaan Tanskan tuomioistuinten mukaisesti. Tanskan tuomioistuimilla on yksinomainen toimivalta ratkaista kaikki näistä ehdoista johtuvat tai niihin liittyvät vaateet tai riidat.
COMPLAINTS
Jos et ole tyytyväinen ostoosi tai tilaukseesi, voit soittaa meille puh. +44 33 0818 0591 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen @ shopbetter.fi tai käydä asiakaspalvelussa
directly.
Jos kuluttajana haluat valittaa ostoksestasi, lähetä sähköpostia asiakastukeen osoitteeseen @ shopbetter.fi. Jos emme onnistu löytämään ratkaisua, voit lähettää valituksen EU:n komission verkkovälitteiseen riitojenratkaisuportaaliin täällä - http://ec.europa.eu/odr
Löydät myös suoran linkin seuraaviin (paikallisiin) kuluttajaoikeusjärjestöihin:
Tanska
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Norja
Forbrukertilsynet
Fred Olsens gate 1
0152 Oslo
www.forbrukerradet.no/klageguide
Ruotsi
ARN
Box 174
101 23 Tukholma
www.arn.se/om-arn/anmalan
Suomi
Kuluttajaneuvonta
KKV, PL 5
00531 Helsinki
www.kkv.fi/en/consumer-advice
Yhdistynyt Kuningaskunta
Kansalaisneuvonta
3rd Floor North, 200 Aldersgate
Lontoo, EC1A 4HD
www.gov.uk/consumer-protection-rights
Ranska
Euroopan komissio
ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=FR
Belgium
Euroopan kuluttajakeskus Belgiassa / OOBC vzw
Hollandstraat 13
1060 Bryssel
www.eccbelgie.be/ik-heb-een-klacht
Alankomaat
de geschillencommissie
PO Box 90600
2509 LP Hague
www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing
Espanja
Euroopan komissio
ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.new&complainttype=1&consumer-question3=N
Germany
European Commission
eccwebforms.eu/germany/complaint
Australia
ACCC
GPO Box 3131
Canberra ACT 2601
www.accc.gov.au/contact-us/contact-the-accc/report-a-consumer-issue
New Zealand
Consumer Protection
PO Box 1473
Wellington 6140
www.consumerprotection.govt.nz/general-help/how-to-complain
Canada
Office of Consumer Affairs
235 Queen St
Ottawa ON K1A 0H5
www.ic.gc.ca/eic/site/oca-bc.nsf/eng/h_ca02964.html
These Terms & Conditions were last updated on 26/12-24
ShopBetter ApS
VAT: 40004106
Adelgade 12, 1
9000 Aalborg
Denmark