Palautukset ja vaihdot

Etkö ole tyytyväinen tuotteeseen? Haluamme korjata sen. Siksi palauttaminen ja vaihto on helppoa ShopBetter.fi :ssa.

Poislukien ne tuotteet, joissa lukee VIIMEINEN ALE tai Kunnostetut, on mahdollista palauttaa ShopBetter.fi :een mistä tahansa syystä 14 päivän sisällä ostopäivästä lukien ja saat hyvityksen käyttämääsi maksutapaan.*
Saadaksesi hyvityksen alkuperäiselle maksulle, palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessaan ja alkuperäinen kuitti tai toimitusvahvistus mukaan liitettynä.

Muut sovellettavat ehdot ovat:
- palautukset, jotka tehdään 14 päivän jälkeen alkuperäisen kuitin tai laskun kanssa, hyvitetään ostokrediittinä huolimatta alkuperäisestä maksuvälineestä*
-vaihdot, jotka on tehty 14 päivän sisällä alkuperäisen kuitin tai laskun kanssa, hyvitetään palautuksena alkuperäiselle maksutavalle
- vaihdot, jotka tehdään 14 päivän jälkeen, hyvitetään ostokrediittinä erotuksena olevalle summalle

- lahjaksi saadut ostot voidaan palauttaa tai vaihtaa. Jos se palautetaan tai vaihdetaan ShopBetter.fi :ssa, hyvitys palautetaan automaattisesti alkuperäiselle maksuvälineelle

- jos palautat tuotteen, joka on ShopBetter.fi n Palkinto tai tarjous, sinulle hyvitetään vain lopullinen ostosumma. Palkintoja ja tarjouksia ei hyvitetä, paitsi ne vaihdot, jotka tehdään saman päivän sisällä

- Palautukset, jotka tehdään alkuperäisen kuitin tai laskun kanssa, hyvitetään vastaavan tuotteen hinnan mukaisesti. ShopBetter.fi voi rajoittaa palautettavien tuotteiden määrää silloin, kun niiden mukana ei ole alkuperäistä kuittia tai laskua. Voimassa oleva henkilöllisyystodistus (ajokortti, passi, sotilaskortti tai valtion myöntämä kuvallinen henkilökortti) vaaditaan kaikissa palautuksissa, joissa ei ole mukana alkuperäistä kuittia tai laskua.

- jotkut tuotteet ShopBetter.fi :ssa on merkitty "VIIMEINEN ALE" tai Kunnostetut -merkinnällä. Näitä tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa mistään syystä.

Joissakin tapauksissa kuluttajalla ei ole lainmukaista 14 päivän peruutusoikeutta, riippumatta siitä, että tuote tai palvelu on myyty verkossa (etämyynti).
Näitä ovat mm:
- - kuluttajalle nimenonmaisesti suunniteltu tuote
- - liput esimerkiksi konserttiin, teatteriin, lento- tai hotellivaraukset
- - toimitettu ruoka, juoma tai yleisesti koitaloudessa kulutettavat tavarat
- - jotkin sinetöidyt tuotteet, mikäli sinetti on rikki, esimerkiksi levyt, tietokoneohjelmistot ja hygieniasyistä sinetöidyt tuotteet

- hajuvesiä, kuivashampoita, kynsilakkoja, kasvotuotteita, alkoholia sisältäviä tuotteita, uudelleen ladattavia pattereita ja USB ladattavia laitteita ("Erikoistuotteet") ovat VIIMEINEN ALE tai Kunnostetut -tuotteita eikä niitä voi palauttaa tai vaihtaa, jos paketti on avattu tai myyntisinetti tai -pakkaus on rikki tai poistettu.
- - Erikoistuotteet ShopBetter.fi :ssa eivät ole palautettavissa

- ShopBetter.fi varaa oikeuden rajoittaa palautuksia tai vaihtoja riippumatta kuitista.

Palautukset (yksityiskohtaisesti) Kuinka lähettää palautus